Monday 16 April 2012

Liverpool.......!!!!


Assalamualaikum semua...
haa, tgk tajuk pon dah taw aku nk tulis pasal apa kan..haha..untuk pengetahuan semua, aku nie fan Liverpool...dulu, kini dan selamanya..  ^_^   sbb apa sokong liverpool..??xtaw laa..org kata, kita xperlukan sbb untuk mencintai seseorang..so, sama laa..aku pon xperlukan sbb untuk minat liverpool..haha..xda laa, aku minat liverpool sbb cara depa main..walaupun kdg2 agak menyakitkan hati..dok kalah dan sebagainya, tp aku ttp sokong sbb xkan setiap kali main nak menang ja..haha..biasa la adat permainan..ada yg mng n ada yg kalah..x gitu..??hehe..bola pon bulat je kan.. -_-  ehem..ehem..untuk season nie, Liverpool akan masuk final buat kali kedua..hari 2 dah mng carling cup..n last two days, Liverpool mng semi final FA cup..masuk final jumpa Chelsea...harap2 menang lagi laa..klu kedudukan dlm liga (EPL) jgn tnya laa erk..agak teruk ar..no 8..huhu..  =(   xpa2..think positive...musim dpn ada g..relax sudah..hehe..~

ni laa logo Liverpool..  ^_^


kata keramat liverpool..


the one and only..captain..steven gerrard..


carling cup 2012


Kenny Dalgish (tengah)..manager Liverpool..


LIVERPOOL FC


antara puluhan ribu fan liverpool..aku pon ada sekali dlm 2..haha..~cer cari..~



aku pon gak..hehe..!!
sambil update blog 2..  ^_^   haha..tipu ja..gambor sem lepas...

sekian.....zzzz.....~~~





3 comments:

  1. fuh fuh!!! x sgka ang terselit kat stadium tuh hahha!!

    ReplyDelete
  2. haa..biasa laa..nma pon peminat..msti laa ada skali..cer cari..seat no F432, pkai baju merah n seluar hitam..haha.. ^_^

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete